Liceul Teoretic "Mihail Sadoveanu", Călăraşi

https://liceusadoveanu.wordpress.com

Adriana Zgîrvaci – absolventa cu trei de zece și un noua la BAC Va invită la liceu!

Posted by liceusadoveanu pe Iulie 15, 2015

P1100651 P1100650Mă simt o norocoasă că am absolvit Liceul Teoretic ,, Mihail Sadoveanu”  , pentru că aici am avut parte de ore deosebite, desfășurate de profesori inteligenți, deschiși spre comunicare, înțelegători și foarte bine pregătiți. Profesorii mi-au oferit cunosțintele necesare  , îmbinînd seriozitatea și regulile cu mici destinderi și glume. Atmosfera frumoasă  din timpul lecțiilor, dar și din cadrul concursurilor/ festivitătilor organziate în liceu m-au făcut să mă simt ca într-o a doua casă. Participînd la diverse concursuri școlare/raionale sau republicane , am avut întotdeauna suportul necesar din partea dascălilor, care mi-au ghidat pașii spre victorie. Numeroasele performanțe  obținute  de elevi sunt dovada  muncii și studiului la standarde înalte.        Liceul Teoretic ,, Mihail Sadoveanu este o instituție care , datorită proiectelor cîștigate , își modernizează treptat sălile de clasă, unele dintre ele fiind deja  dotate cu tablă interactivă, calculatoare, proiector.Aceasta , cu siguranță,  facilitează studiul , făcîndu-l mai captivant .

Sunt sigură că profesorii vor depune mult suflet în activitatea lor și în continuare ,elevilor rămîndu-le doar să se implice, să învețe mult , să colaboreze și  să fie ambițioși. Aceasta ar fi și formula pentru reușita oricărui examen.

Anii pe care i-am petrecut în acest liceu au fost plini de realizări și asta mă face să spun,  cu fermă convingere ,că  aici e locul unde poți face performanță!

Baftă multă tuturor!

Lasă un răspuns

 
