Liceul Teoretic "Mihail Sadoveanu", Călăraşi

https://liceusadoveanu.wordpress.com

Felicitare pentru profesori!

Posted by liceusadoveanu pe Octombrie 4, 2016

Autor: Raisa Gavrilita

Dragi mei,
Îmi place să știu că 80 la sută dintre prietenii mei pe FB sunt profesori, după cum e și firesc.
Așa cum mâine sărbătoarea ne poate fura din cotidian, nu întârzii să exprim recunoștința mea de mamă, prietenă, profesoară tuturor celor care ne zidesc ființa.
Apreciez ceea ce faceți cu pasiune, admir tendința dvs. spre perfecțiune și istovitoarea șlefuire continuă a sufletelor omenești. Mă rog ca Domnul să vă sprijine și să fiți LUMINă, Sarea Pământului. Să nu vă sece izvorul dragostei și să fiți foarte mulțumiți de fiece zi în care clădiți Cetatea Nemuririi.
Cu flori și fiori… R. G.

%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%8f

 

 

Lasă un răspuns

 
