Liceul Teoretic "Mihail Sadoveanu", Călăraşi

https://liceusadoveanu.wordpress.com

Conferința științifică raională: Perspective în sistemul educațional din raionul Călărași,

Posted by liceusadoveanu pe martie 4, 2019

Direcția Învățământ, Tineret și Sport Călărași avunță organizarea conferinței științifice raionale: Perspective în sistemul educațional din raionul Călărași, la 28 mai, 2019, cu participarea cadrelor didactice, de conducere, a Consiliilor elevilor.

Această activitate importantă presupune implicarea plenară a pedagogilor din treptele: preșcolară, primară, gimnazială, liceală și a elevilor activi, competititivi, în scopul abordării multiaspectuale a învățământului: probleme, soluții constructive, realizabile, practici de succes, experiențe valorice.

Cadrele didactice, în prealabil, vor alege atelierul în care ar vrea să participe cu luări de cuvânt, necitite, ci prezentate original, cu teze esențiale, în urma formulării unei teme înguste /concrete de abordare, material elucidat într-un articol științific, pe care îl vor expedia la adresa electronică      calarasidgits@gmail.com,  până la 15 aprilie, care va fi publicat în revista conferinței sus-pomenite.

Articolul științific va fi de minimum 2 foi A4, maximum 5 foi A4, cu mărimea caracterelor 14, font Times New Roman, distanța dintre rânduri 1,15, cu alineatul de 0,5 cm, câmpuri a câte 2 cm. Aticolul va fi intitulat (cu majuscule), indicându-se prenumele şi numele autorului, disciplina predată,  titlul ştiinţific / gradul didactic, instituția. Lucrarea va avea (obligatoriu) un rezumat de 50  de cuvinte și 5-7 termeni- cheie. Citările inserate în text vor corespunde referinţelor respective din lista bibliografică, anexată în ordine alfabetică, la sfârşitul articolului. Referinţele bibliografice (corp de literă – 10, interval – 1) vor fi anexate in extenso, la sfârşit, după modelul: Costea, O. Didactica lecturii: o abordare funcţională. Iaşi: Institutul European, 2006. 182 p.

Sunt propuse următoarele teme ale atelierelor de activitate:

1) Planul- cadru alternativ: avantaje, temeri;

2) Activități de voluntariat, modalități de formare a competențelor acțional-strategice, civice;

3) Strategii de identificare, motivare, promovare a elevilor dotați;

4) Utilizarea TIC în educație;

5) Educația patriotică a elevilor;

6) Orele opționale: oportunități reale de dezvoltare a elevilor;

7) Programul Pas cu pas: avantaje și dezavantaje;

8) Evaluarea criterială prin descriptori versus notarea;

9) Asigurarea continuității experienței evaluării criteriale prin descriptori, în clasa a 5-a;

10) Indicatori de asigurare a performanței instituționale;

11) Practici de succes în procesul de predare – învățare-evaluare;

12) Școala, mediu sigur pentru fiecare;

13) Starea de bine a pedagogilor, în școală, în grădiniță;

14 ) Practici de succes în sistemele de educație din alte țări.

 

Ținem să menționăm, că în afară de publicarea articolelor științifice, pedagogii participanți la conferință vor  fi motivați pentru activism și abordări de valoare.

În speranțaa unei implicări valoroase,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat: